Sjukstugan

Nu är jag sjuk igen, inte så oväntat då Lydia kom hem hit med en dunderförkylning. Hon börjar nu att bli bättre i alla fall och jag känner mig bara sämre och sämre. Så löpningen har jag lagt på is nu i någon dag, bara tills jag är feberfri och inte har ont i halsen nå mer. ÅHH! Jag längtar tills jag är frisk igen, det finns fan inget bättre än att vara ute och springa! 
 
 
Igår var jag och Lydia ut och åkte längtskidor.. Hon har blivit riktigt duktig och hon tycker det är kul med! 
 
 



Kommentarer
Postat av: mormor

Jätte fin blombukett;);)Såå fina kort på mormors gull jänta,som jag längtar såå efter.Hälsa Lydia att snart kommer det ett paket till henne.Krya på er nu, massor av kramar till er.!

2013-02-28 @ 17:10:34
Postat av: StorStarkSnyggPappa

Jösses! Verkar som om skidåkningsgenerna måste kommit från bägges sidor. Visst är det dags att Mamma också visar sina kunskaper:)? Fina bilder och bra inlägg...

2013-02-28 @ 23:01:43

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0