Helt slut!

Dagen börjar med att jag försov mig och vaknar av att Lydia sitter och skrattar åt sig själv. Det måste nog vara det bästa sättet att vakna, att höra sitt barn skratta helt okontrollerat. :) Vi fick stressa lite men vi hann både till dagis och jag hann till jobbet i tid. Så jag försov mig egentligen inte, jag vaknade bara 1½ timme senare än vad jag planerat. 
 
Ikväll ska jag lägga mig före 9, som jag gjort hela veckan, och hoppas på att jag får somna i normal tid inatt. Jag är så sjukt trött då jag knappt sovit sen i torsdags. Jag vill bara få sova normalt!! Jag ska träna lite lätt sedan ut med sookie och sedan kan jag lägga mig och mysa med lill-trollet.
 
 
 



Kommentarer
Postat av: mor

Gullungar! :):)

2013-02-13 @ 21:52:45

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0