Börja om att träna igen

Det var ett tag sedan jag skrev nu så jag tänkte passa på nu medan jag är själv hemma att skriva lite.
Veckan som har varit har ju min fina Emil varit hemma och veckan har vara sprungit förbi och har varit full med en massa grejer att göra.
Imorse åkte han igen men antagligen kommer denna vecka springa förbi också då jag har lite att plugga. Inte alls någe mycket. En inlämning och plugga för ett slutprov i filosofi - utan några som helst instuderingsfrågor. Som om filosofi inte var luddigt nog, aja jag får ta och dumläsa hela boken och hoppas att något fastnar. :)
Sedan ska jag komma igång med träningen också, gymkortet har bara legat och samlat damm nu under några veckor men jag känner mig bättre i kroppen så jag ska ta och börja om att träna i veckan. Jag har gått upp några kilon nu när jag "varit gravid" och spräckt några byxor när jag skulle ta på mig dom. :P Menmen, de går fort att komma i form igen, sedan ska jag ta och köpa mig ett par springskor så jag kan börja springa ute.. De blev inte alls något förra sommaren så jag hade fel skor och fick benhinneinflammation, sen så tog jag aldrig tummen ur... och köpte mig några bra.. :/



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0