Pedagogiskt ledarskap

De har skett lite förändringar i skolan nu.. Jag avbröt fysiken och har börjat med pedagogiskt ledarskap istället.. Så nu slipper jag ha en klump i magen så fort jag ser fysikboken..

Och mitt matteprov gick åt helvete.. Jag fick inte godkänt och jag fattar inte vad som hände. För repetitionen gick skit bra, de var inte ett tal jag fastnade på och nu när jag sitter i efterhand och räknar inför omprovet går de också skit bra, jag kör inte fast på nått så jag fattar inte hur provet kunde gå så jävla dåligt.. :/ ÅNGEST!!
Aja, det är ju bara att bita i de sura äpplet och räkna vidare till omprovet.. :/

Annars tror jag ligger rätt bra till i de andra ämnerna, jag har en uppsats kvar i svenskan (den tar lite tid), och två inlämningar och två fördjupningar i religionen att göra.. Och det är bara 5 veckor kvar tills jag ska vara klar med matte, svenskan och religionen.. Matten kan de bli lite körigt på då jag måste göra omprov på andra provet och där efter så har jag ett till prov. Men de ska nog lösa sig. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller tummarna, det kommer att gå bra.! :)

2011-11-27 @ 06:40:13
Postat av: Monica

Vad trist att du inte klarade provet, men nästa gång fixar du det! Kämpa på!

2011-11-28 @ 09:46:41
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0