En rubrik

Hej!
Jag sitter nu hemma och ska försöka plugga lite matte inför provet som jag redan har skjutit upp allt för länge.. Men det går inte så bra, jag har så många tankar i huvudet och en stor klump i magen att jag har svårt att koncentrera mig. Men det ska ju ändå bli gjort så jag försöker att bita ihop.
Snart är jag klar med dessa kurser och börjar då en annan kurs - kultur och idehistoria under juni månad.

Jag har bara satsat på höga betyg hittills och inte nöjt mig med mindre förut, men jag känner att jag börjar släppa den saker nu, jag orkar inte. Inte just nu i alla fall, men det kan ju fort ändra sig. Jag ska ju ändå försöka men det känns att min energi går åt ett annat håll än till skolan just nu. Jag hoppas bara allt löser sig!

Bara dom här kurserna blir klar nu (den 27 maj) och jag får börja med annat, åka hem till min familj och hämta hem mina finafina killerdog (10-12 juni)!


Här har ni en bild på min fina lilla ängel! ♥
Jag kommer alltid att gå genom eld och vatten för dig!! Du är mitt allt!



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Jag längtar så fruktans värt efter er.! Allting kommer att ordna sej.Massor av Kramar och Kärlek.

2011-05-10 @ 17:05:56

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0