Allergisk reaktion, kaffe på datorn och orange-hårig..

Hej på er!
Inga bilder den här gången heller. Förlåt! :/

Jag sitter med en ansiktsmask nu och tänkte passa på att skriva medan den ska vara på. :)
Den här helgen har varit bra, lite omskakande på sina vis men inte alls nå farligt.
Igår så åkte vi in på sjukhuset med Lyddan, hon fick en allergisk reaktion av en jordnöt som hon fått i sig. Fast det var inget farligt eller så, utan hon fick bara lite utslag och klåda men annars var det bra med henne. Precis innan vi åkte in så stod hon och dansade till bolibompa. :) Min lilla gofis! ♥
Men utöver det så har helgen bara bestått av mys och bus..

Plus lite plugg har jag fått inklämt. :) Fast jag blev inte klar med det jag hade tänkt nu ikväll, jag lyckades hälla lite kaffe över datorn så jag var tvungen att stänga av den och låta den torka lite grann. :P Det var EXAKT så jag förstörde min förra datorn. Jag tror det är ett tecken på att jag inte ska dricka kaffe när jag sitter vid datorn. ;) Eller vad tror ni?
Men det blev en mysig filmkväll istället för en pluggkväll. Så det gjorde väl inte så mycket ändå. ;)

Och joo just ja, igår gjorde jag en avfärgning på håret också. ;P Nu ska jag tillbaka till min naturliga färg med lite hjälp då såklart. Har en tid bokad hos frissan nu på tisdag så jag avfärgade det själv först en gång. Nu är jag orange-hårig och kommer vara de tills på tisdag. :) Jag ska knäppa kort så ni får se. Sen ska jag få in resten av bilderna också. Vi får se ifall jag får tid att göra det imorgon.

Nä, nu ska jag gå och plocka lite innan masken ska tvättas bort sedan ska jag lägga mig. :) Hoppas eran helg har varit bra!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0