Jävla skit helvete!

Jag har tänkt på en sak som jag stör mig väldigt mycket på....
Lydia är folkbokförd hos Lars (inte det jag stör mig på) och han får hem alla papper och sånt som rör Lydia. Och jag får inte ett enda papper.. Jag har sagt till på dagis, ringt vårdcentralen och andra tänkbara stället som jag vet hon brukar få papper ifrån och sagt att jag också vill få papper hemskickat om det rör Lydia med tider eller provresultat osv.. Visst säger dom, klart vi ska skicka ut papper till dig med!!

Har jag fått ett enda papper hittills? nääää! Utan jag måste lita på att Lars säger alla dessa saker till mig.. Och igår hämtade jag ett brev om en läkartid vi har ang. Lydias allergier hos Lars. Då står det på brevet  "Målsman för Lydia Vikström".... VAFAN!! Är inte jag hennes målsman bara för att hon är skriven hos Lars! Jag blir så gud förbannad! Tappade jag rätten att vara målsman för henne då jag och Lars gjorde slut? Bara för att hon inte är folkbokförd hos mig??  Vad är det för jävla sätt??!!

Och jag HAR ringt fleeeera gånger och sagt, skicka dubbla kopior på allt, och dom har sagt att dom ska skicka iväg dittan och dattan brevet för att jag inte har fått det men inte ens DET har dom gjort!! Jag är så jävla förbannad och ledsen över detta och jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig för att dom ska fatta!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0