Apoteket nästa tack!

Igår var det tjejkväll på stan och för er som inte kommer härifrån så är det när affärerna har öppet till 22 för bara tjejer (fast alla tjejer drar med sig sina karlar) sen får man erbjudanden och sånt.
Jag och Jennifer gick i alla fall dit, fast vi hittade inget. Det var så mycket folk överallt och köer utav bara den. Det slutade med att vi och tog en (eller fler;) öl på kalles och bara satt och surrade. Det var de länge sen vi gjorde, bara satt hon och jag. :) Så vi hade oss en liten dejt där igår.


Lydias feber som hon fick igårkväll har lagt sig och nu är hon pigg igen men jag tycker som att hon ska bli frisk nu. Hon har varit sjuk länge. :( Vi får hoppas att hon blir bättre över helgen. :)
Och jag tänkte som inte alls igår när jag trodde att min förkylning klarade av att röra sig ute i kylan för idag är jag 10 gånger sjukare än igår. Inte kul! Fast ja får skylla mig själv. :P



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0