En spark i magen!

God morgon!!
Imorse ville Lydia vakna före 7 någon gång, inte sååå farligt tidigt ändå men hon vaknade inatt och kom och la sig i sängen. Även fast det är hur mysigt och underbart som helst så innebär det mindre och dålig sömn för mig. Jag kan inte riktigt slappna av när jag har en liten ängel sparkandes i ansiktet eller magen. Ni försår hur jag menar, visst?? Men lite sömn skadar nog inte, då kanske jag somnar ikväll istället för att vara vaken till 3.

I alla fulla fall så har hon åkt iväg med Lars nu på morgonen, han kom och hämtade upp henne för att åka och bada. :) Hon som älskar att bada!! Om 1-1½ timme kommer hon tillbaka och då ska vi nog bara slänga i oss en tidig lunch sedan traska in mot stan. Det är i alla fall planen.

Sen är ju jag som en rätt otålig människa som hatar när saker och ting går sakta, om jag nu inte själv bestämt att det ska gå sakta.. Men i förrgår började jag töja öronen, satte in 3 mm då. De gick ju kanoners och jag var inte alls öm i öronen, så igår när jag ville få nått gjort så tänka jag "äh, vafan" och töjde ut örat till 4 mm. :) Det gick också kanoners, fast nu är jag däremot öm i öronen. :) (Man är rekomenderad 1 mm/månad. Visst? alla ni som kanske kan bättre?)

Mamma såhär ser de i alla fall ut nu :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0