Sov i Lydias tält

Den här natten har inte varit rolig.. Lydia vaknade halv 3 och kom in till min säng (som vanligt nu för tiden) men den här gången ville hon inte somna om igen. Så hon låg vaken, kliade mig på ryggen, drog mig i håret, pillade lite i min näsa, klappade mig i ansiktet, slog mig på örat, satte sig i ansiktet osv, tills jag blev less. Jaa, jag vet att hon bara ville vara snäll och go men jag kunde inte somna när hon höll på så i jag blev less och irriterad.

Tillslut så gick jag in i i hennes rum för att kunna somna och hon följde efter. Hennes säng är ju rätt liten så där får jag ju inte plats, så jag tog mitt täcke och la mig i hennes tält och väntade på att hon skulle komma.
Och hon kom, efter hon hade tagit av sig blöjan och pyjamasen. Sen la vi oss och somnade. En naken mysLydia och en trött och irriterad mamma. (Hon sover ofta utan blöja och det går jätte bra, aldrig har det kommit piss eller bajs i sängen.)
Sen klev vi upp klockan 6. Både jag och Lydia var jätte trötta så vi blev hemma från dagis. Lydia har varit gnällig och trött hela förmiddagen, fast det rätar väl till sig efter hon sovit nu efter lunch..

Lars kommer snart och tar Lydia så jag kan gå på skolan, har redan missat tillräkligt mycket dom sista veckorna. :/ Men det går ju inte att göra så mycket när hon är sjuk. Lilltrollet mitt! ♥

Nä, nu är det någon här som luktar bebisparfym så jag ska ta och göra nått åt saken innan hennes pappa kommer hit. :)

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0