Månadens inlägg!!

Det blev en lång sovmorgon för mig, vaknade halv 12.. Fast det var skönt att sova så länge för jag somnade aldrig igår den tiden jag skulle somna.

Nu sitter jag hemma hos Simon och Jennifer och passar en sovande Liam medan dom är och handlar och hämtar ut min telefon... :)

Jag satt nyss och tänkte på mitt hår och jag kom fram till att jag inte alls tycker om det. Färgen tycker jag om, fast då är utväxten apjobbig så jag måste färga om en gång i månaden. Sen om jag tvättar håret för mycket rinner färgen av och blir ful.
Och min längd på håret gillar jag inte, utan tycker mest att håret är i vägen. Jag hatar att borsta mitt hår för att när det är nytvättat och kammat är det snuskigt lent och slickar sig efter halsen och kinderna. Så då borstar jag nästan aldrig mitt hår och går istället och ser ut som en trollunge. Och det kan låta konstigt, men jag gillar det. Att ha ruffsigt och tovigt hår. Sen har jag håret uppsatt för det mesta för att det inte ska vara i vägen.
Och även fast jag inte gillar de långa håret så vill jag inte ha kort hår. Jag vill spara mitt hår. Jag vill ha långt hår. Jag fattar inte, varför vill jag ens det när jag bara tycker det är jobbigt? :S Jag vill ha långt hår även fast jag inte vill. Är det någon som har tips på en bra frisyr som jag skulle passa i så säg gärna det!! :)

Intressant information, visst? :) Detta måste bli månadens inlägg, det är ju så sjukt intressant. ;)

Nu bjuder jag på några bilder på mig. :)







Kommentarer
Postat av: Nadia

Du är fin i långt hår, men du är dock en av få som passar i kort också :-)

2010-11-05 @ 18:29:04
URL: http://nadiahill.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0