jag sitter på skolan nu och är allmänt les...

jag sitter på skolan nu och är allmänt less. Dagen började bra, vaknade tidigt och på bra humör trots att jag sovit som en råtta. Jag får en härlig promenad till dagis och sedan till skolan. För er som inte vet har jag dagis "långt" ifrån mig och i helt fel riktning. Det blir att jag går längre ifrån skolan när jag ska lämna på dagis. Jag har redan idag gått ca 5000 steg. I alla fall stannade jag till på statoil för att köpa cigg, och det visar sig att jag har tappat mitt legg eller lagt de någon annan stans än där det ska vara, så jag får inte köpa cigg. Det här kommer blir en lång dag för mig då jag slutar 16:20 och är utan cigg.




Kommentarer
Postat av: Nadia

Du skulle ha ringt mig eller messat, för jag var ute och trallade tidigare! Kom precis in och ska mata Pebblan! Kraam!

2010-11-15 @ 13:30:19
URL: http://nadiahill.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0