Gnugga näsa :)

Hejhoppgalopp!

Igår kväll blev det lungt för mig, jag påbörjade en uppsats och bara satt och myste för mig själv med tända ljus och te. :) Emil for iväg vid 9 tiden och repade med några kompisar och sedan tog dom en öl eller två hos någon vän. :)

Idag har jag inte hunnit börja plugga, jag hittade andra saker att göra som att städa. Men när man är två att städa går det fort. :) Och nu ska vi in till stan och fika och passa på att gå på systemet för eventuella äventyr ikväll. Det beror på hur mycket jag hunit plugga innan dess. :)

Pratat med Lydia i telefon har jag också gjort idag, mammas gofis!! Fast hon blir fort less på att surra så då lägger hon bara ifrån sig telefonen och går. Haha! Hon är så söt. Sen gnuggar hon näsa med telefonen om jag säger "Lydia, ska vi gnugga näsa" :D Min lilla sötfis! Och slängpussar får jag med genom telefonen. ♥

Nä, gott folk.... Nu ska vi ta och åka in mot stan. Hoppas ni får en kanon lördag! Puss på er!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0