Jag säger då det bara

God morgon..
Vilken gårkväll det var, en massa liv och rörelse..
Jag, Lydda, Jen, Liam och Simon var i långvik igår eftermiddag/kväll. Åt mat, surrade, såg brasa och myste. När vi åkte hem bestämde vi oss för att jag och Lyddan skulle sova hos Simon och Jennifer. Det var då lättare sagt än gjort. Hon hann somna lite i bilen på väg in mot stan igen så hon blev skit pigg och var vaken till halv 1 ungefär.. Fast jag gick hem halv 12 kanske från dom och tänkte att det skulle bli lättare.

Vi hade egentligen tänkt se film när barnen sov. Men det blev inte av. Dom började titta lite grann utan mig för jag var tvungen att gå till Lydia och när jag kom tillbaka sov både Simons kompis och Jennifer medans Simon var helt inne i filmen och åt chips. :P

Hur som haver gick jag hem, Simon kompis åkte hem och Dom gick och la sig. Jag träffade även Lars utanför Simon och Jennifer.

Imorse vaknade Lyddan strax efter 7, så jag var en aning trött då jag själv inte kom i säng förens efter 1 nån gång. Och Lars klev upp för en liten stund sen. Ändå ganska pigg, men så är han jämt. :)
Idag vet jag inte alls vad vi har för planer, det lära visa sig. :)
Aja, nu ska jag gå ut med Sookie. Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0