Fem tårar eller fler

Hej på er mina trogna läsare. :)

Helgen har varit bra, i fredags var vi ute och cyklade på dagen sedan så var vi bara hemma på kvällen. Nadia och Simon kom också förbi mig en sväng så jag fick lite sällskap senare på kvällen. :) Det var mycket trevligt! :) Tack söta ni för besöket!
På lördagen vet jag inte vad jag gjorde, jag kollade på film med Tommy senare på kvällen i alla fall men under dagen har jag ingen aning om vad som hände. :P

Igår bytte vi dagar igen. Jag blir lika ledsen varje gång hon far till Lars. Fäller en tår eller fem. Men det är faktiskt jätte jobbigt att vara utan henne. Inget är som det ska vara då. :'(
För att hoppa till något helt annat så for jag och tränade nästan på en gång dom åkte, jag bara kände att jag ville ha nått att göra och träna är alltid bra. :) Och det gick himla bra också. Nu blir det att träna varje dag Lars har Lyddan så jag kommer igång lite. :)

Just nu sitter jag på skolan, är aptrött som vanligt men därför finns ju kaffe och energidryck. Fast jag fick sova någon timme extra inatt eftersom jag försov mig imorse.. :/ Både negativt och positivt. Ikväll hoppas jag då att jag somnar tidigt. Är ganska less på att inte kunna somna, det gör att jag får det svårare att kliva upp på morgonen också (dom dagar då jag inte har Lydia).

Aja, nu ska jag snart till lektion så jag ska gå ut och röka först.. Hoppas ni får en kanon dag!!



Kommentarer
Postat av: Nadia

Men tack själv sötnos! Vi ses snart igen. Typ under veckan! :) Kram!

2010-06-28 @ 16:18:10
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0