Välkomen till 2010!! :)

Jahapp, då vet det ett nytt år då. :) Vi firade hemma bara, jag gjorde en god middag sedan satt vi och kollade tv hela kvällen. :) Mysigt. Lars hade köpt några småsällare som han gick ut och smällde innan 12 slaget, för då stod vi bara och tittade på alla andras smällare. :)
Lydia sov under smällarna. Sookie med. Det är skönt att hon inte är rädd! 

Nu har jag nästan nyss vaknat. Varje dag nu när Lars har varit hemma så har jag fått sova länge. :) Han är bara för underbar!! Fast vi ser lite olika på det där också, Lars tycker 8-9 är en sovmorgon, vilket inte jag tycker. Så då har det bara blivit att det är han som kliver upp med Lydia 9 halv 10.
Jag som älskar att ligga och sova, det är så varmt och skönt under täckena. Jag skulle lätt kunna sova en hel dag. :P

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, har annat att göra. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0