Igår blev det Challenge :)

Jaha, då sitter man här igen..
Jag var ut igår med Malin och Johanna och hade skit kul. :) Fast jag hade väl kunnat vara mer på topp, jag var såhär "nee, jag vågar inte dansa" töntig fast tillslut så dansade jag lite grann men gick därifrån ganska fort då jag fick panik av värmen...
Aja, roligt hade jag i alla fall och jag hoppas det händer fler gånger. Vi gick på det nya stället Challenge och det var hur fint och frächt som helst. Mycket folk var det också. :)Träffade även Cajsa där och vi surrade en kort, kort stund när vi stod ute och rökte. (Jag vågade bara gå fram för att jag hade drucke, hehe ;)
Vi gick hem allihopa (jag, Malin och johanna) tillsammans då vi ändå bor åt samma håll och jag och Johanna tog oss en extra runda för att följa Malin en längre bit och det var bara skönt. Tror det gör mycket detdär om man går hem och att man dricker mycket vatten osv för dagen efter. :)

När jag var hemma i alla fall väckte jag Lars för att surra av mig lite och drack två stora glas vatten och efter att vi surrat en bra stund så var jag typ som nykter. :P Det kändes som så i alla fall.. ;)
Och imorse när jag vaknade vid 9 tiden mådde jag nå fruktansvärt dåligt, och jag fattade inte att jag kunde vara så bakis och inte Lars heller för han såg ju vilket skick jag var i när jag kom hem och när jag somnade.. I alla fall klev jag upp och var vaken ett tag sedan slår det ju mig att min förkylning har brytit ut.. Så jag sitter här fortfarande med ett tungt huvud, snorig näsa, irriterade hosta och feber. :/
Det går väl över snart får jag hoppas. :)

Nu sitter jag och gör inget alls, Lars är och handlar inför maten idag vilket blir palt och Lydia har nästan nyss somnat efter att ha lekt med grannpojken Max som är 2½ år.. Det är så roligt att se att dom förstår att det är ett annat barn. Roligt verkade hon i alla fall ha.
Ne, nu kom Lars hem så jag avslutar här nu. Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0