Bilder

Det blev en promenad förut idag med Johanna, ungefär 1½ timme var vi ute och gick, mycket skönt och välbehövligt.. :)
När jag kom hem började jag med maten på en gång och nu sitter jag här. Lydia har vi lagt nyss fast hon är fortfarande vaken.. Tror ja.. Tyst är det då i alla fall. :)

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder.. :)


Så nöjd hon ser ut va? Av att vara i mammas garderob.. Ser ni också hur hon har mina kläder runt om halsen? Det älskar hon! Vare sig det är mina, Lars eller sina kläder, hänger hon dom runt halsen och går omkring så och ibland samlar hon alla våra kläder som hon får tag i och lägger i högar på golvet. Mammas gofis!!





Här hade hon samlat en liten hög med kläder i Sookies bädd och när jag såg henne och skulle knäppa kort var hon på väg därifrån. (Hon får inte vara där egentligen :P)


Kolla vad städat!!! ;)


Kolla nu då!! ;P Fort går det att stöka ner.





Först tar vi fram stolen......


Sen slänger vi stolen lite grann......


Sen testsitter vi.....


Sen slänger vi stolen igen.....


Sen sitter vi igen.... :)


Sen tar vi med stolen för att gosa lite......







Så det var väl alla bilder det.. Som vanligt tog det en evighet att ladda in dom. :/ Fast sen var de ju en hel del bilder också. :P
Ne, nu måste jag gå och måla ett varv på ett fönster, det har som stannat av allt målande så jag måste sätta igång nu igen. :P Så vi kommer någon vart. :) Sov gott med er!!!




Kommentarer
Postat av: åsa

men gu så fin!

2010-01-19 @ 21:30:08
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0