Bästa sättet!

Åjhejohå!

Idag är jag rätt pigg ändå, i förkylningen alltså. Fick sova länge också för älsklingen och jag blir väckt av Lyddan som kommer fram till mitt nattduksbord och pratar och skratar för fullt. Finns det nått underbarare sätt att vakna till? Mammas gohjärta!! ♥

Igår på dagen fick hon nästan sova som hon ville eftersom natten vart så besvärlig, och det fick vi ju igen sen på kvällen. Tror inte hon somnade nån gång efter 10 igår. Hon har i alla fall ingen feber längre, hon hade inte det igår ikväll heller, skönt det. :) Konstigt att hon bra fick hög feber sådär och sedan blev allt bra igen.

Ne, nu ska jag gå och göra min frukost/lunch sedan hoppa in i duschen.. Hoppas ni får en bra dag! :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jaa, snacka värsta skrytmånsen! :P

2010-01-17 @ 08:06:08
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Postat av: eva

vilket litet solsken ni har där hemma, trots att hon var nyvaken sken hon som en sol. jag vet att elin längtar efter lydia, vill ni vi ska låna henne säger ni till, visst :)

2010-01-17 @ 08:46:42
Postat av: Losabella UF

hej!



Losabella UF är ett relativt nystartat som finns i Piteå och Luleå.



Vi är två tjejer som båda är 17 år. företaget i sig handlar om att vi sitter barnvakter. är du intresserad av en ensam tid med din fästman? hör av dig då till oss, för vi sitter gärna barnvakt.



[email protected]

på den hotmailen kan du få mer info om priser etc.



MVH Losabella UF

Louise och Isabella

2010-01-18 @ 09:05:54

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0