Gick och solade :)

Hej på er, ingen uppdatering under helgen som ni säkert förstår.. :) Vi har gjort massor utav massor saker att göra.. :) Fast en sak som var dåligt av mig var att inte knäppa så mycket kort. :/ Men det har varit en jätte bra helg med Simon, Nils och Lars. :)
Dom åkte igår på dagen och det var lite tråkig, för mig hade dom gärna fått stannat några dagar till. Simon var för övrigt min barnvakt när jag ville sova. ;) Då fixade han och donade på med Lydia (allt förutom att byta blöja) ;P.. Gullimorbror!! :D Lydia har haft jätte roligt hela den här helgen, fått busa till tusen och alla har gosat och brytt sig om henne så hon har bara mått gott i helgen. Mammas sötfisa!

Och igår kväll fick jag och Jennifer oss en promenad sen gick vi och solade och gick hem igen, mycket skönt var det att både sola och gå på en promenad. Det behövdes. :) Så det måste vi göra snart igen. :) Sötgumman min! ;) Senare idag efter lunch någon gång hade jag tänkt gå till Simon och Jennifer också. Simon fyller nämligen år. :D Så grattis grattis lilla Simon!

Ne, nu har ja inte tid att sitta här. :P Hoppas ni får en riktigt bra dag!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0