Två prov bortgjorda.. :)

Full fart hela tiden är det nu.. Prov hit och prov dit. Samtidigt som en massa inlämningsuppgifter. Menmen, det går det också. :) Hade kemi prov i tisdags, det gick rätt bra på provet. 1 poäng från VG, så jag säger att jag fick VG. ;) Sen igår hade jag matte prov, de fick jag VG på, 3 poäng från MVG.. Kan jag då säga att jag fick MVG? ;) haha! Nä, 3 poäng är för långt ifrån men jag vet att jag hade kunnat få dom där poängen om jag inte gjort slarvfel, som man alltid gör! :(

De är bara att göra bättre ifrån sig på nått annat prov så löser sig allt! :) Imorgon är det tänkt att jag ska ha svenska prov men jag skjuter på de tills på måndag. Det är lite mycket just nu. För ikväll ska jag göra en elektronik inlämning och några hemma laborationer till kemiavsnittet. :)

Nä nu har jag inte tid att sitta här nå mer, nu ska jag och Lydia läsa böcker, sjunga och busa innan det är dax för sängen. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0