Skit dagar

Nu är jag less. Har haft två fruktansvärt dåliga dagar då jag har försökt plugga inför provet imorgon. Men det går åt helvete. Jag har haft mobilen på ljudlöst och haft datorn nerstängd och ändå har det gått åt helvete. Jag blir så arg på mig själv som inte gjorde de här tidigare. Typ när jag kunde gå gymnasiet GRATIS.

Jag kommer aldrig orka plugga nå mer, jag vill ha ett jobb, eller vinna på triss eller nått. Jag pallar inge mer. Jag orkar inte. Det är stopp i mitt huvud. Jag har nu suttit i två dagar och försökt plugga in något till de här förbannade biologi provet men det går inte. INGET fastnar!
Och varför jag inte började tidigare var för att jag hade magsjuka, sen var det jul och förra veckan skulle jag koncentrera mig på matten för då hade jag Maria (läraren) på skolan och det skulle jag inte ha den här veckan. Men då förra veckan var Lydia magsjuk och allt som hör till att man ska göra inför julen. Bara jävla stress hela tiden och nu orkar jag helt ärligt inte byr mig om mitt betyg längre. Skitsamma om jag inte får nå bra betyg, för jag orkar ändå inte just nu.

Jag vill bara gå och lägga mig och sova i hundra år. Typ som sleeping beauty, fast jag har ju som redan min prins så de går ju inte.



Kommentarer
Postat av: Åsa

OK, nu är det till att ta fram det där kämpahumöret. Tungt i dag - inte säkert det är lika tungt imorgon. Du kämpar på bra. Det fastnar mer än du tror när du läser. Kram kram & gott nytt

2011-01-01 @ 17:27:01
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0