Allt annat förutom att plugga.

Vilken svordom använder du mest? fan!!!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? de beror på ifall jag har Lydia eller inte men mellan 6 -7
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Bådeoch. Om bilden blir bra tycker jag om att vara på bilden, men helst tar jag nog bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En säng och grejer till lillsmulan :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
När var senast någon stötte på dig? Idag, utav underbara Emil. ;)
Vad åt du till middag senast? Hambugare som Emil gjorde åt mig i fredags.
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Massor och gör de fortfarande ;)
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? När jag var 18
Pratar du några andra språk? Engelska.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Vad har du med dig in på bion? dricka och godis
Vad har du för väder? Snöigt?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hm, mina kurser jag går nu är ju mitt gymnasie så Svenska
När sov du senast på golvet? haha, i sommras någon gång?
Vilken är din favorit drink? White russian
Gillar du din boendesituation? Men ändå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3-4?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Pratar mycker gör jag men om jag hamnar i trubbel för de tror jag väl inte. :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Tror du på liv på andra planeter? hmm, vet inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det blir bättre och lättare snart
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Julia roberts
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja. Kan jag inte påstå, för jag är själv sämst på det.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig? Cigg, mobilen och huvudvärkstabletter

Tog den här listan av Carolin



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0