kl: 02:05

(Skrevs inatt, men då slutade internet att fungera, därför publicerar jag det nu.)
Hej på er! Jag tyckte det var på tiden för en uppdatering nu. :)

Simon och Thomas (bror och kusin) kom upp hit förra veckan till mig för att jag fyllde år. Dom överraskade mig och lånade Simon och Jens nyckel hit hem och skrämde livet ur mig när jag kom hem. Skrek som en galning och kastade nycklarna på dom innan jag fattade vilka det var. För jag trodde ju det var "den/dom" som varit in i lägenheten och härjat på. Haha! Thomas filmade det, så jag ska försöka få upp filmen på bloggen så ni får se. :)
Nu har jag en dator hemma också, för dom tog med sig den upp hit till mig från bror Christian och hans underbara Sabina. :) Tusen tack! ♥
Nu i helgen var det PDOL och Lyddan var hos Lars så det blev bara en massa festande för oss tre och många fler. Så nu får det vara bra med allt festande för min del ett bra tag framöver. :)

Den här veckan har verkligen varit en plugg vecka. Lite sömn och mycket plugg. Men jag får skylla mig själv som skjutit upp allt tills nu. ;P Men jag tror jag arbetar bäst så också, för jag har gjort samma sak tusen gånger. Aja, har nästan nästan allt klart nu. Nu i veckan har jag gjort tre prov och tre uppsatser klar så jag har bara tre arbeten kvar som ska göras, sen har jag några saker nästa vecka som måste göras på skolan med en lärare (alla lärare har semester nu). Sen på måndag börjar jag också 4 nya kurser - ShB, NaB, SvB och MaA. :)

Och Lydia har blivit riktigt pappig. Hon vill inte vara med mig längre typ. Varje gång Lars ska hämta henne blir hon överlycklig och vill knappt säga "hejdå" till mig. Men när jag kommer för att hämta henne blir hon ledsen för hon vill stanna hos Lars. Jag tycker det är skitjobbigt, det känns som att man inte duger. Men det går ju i perioder och som Lars sa, hon har ju bara varit mammig fram tills nu. Fast de är ändå jobbigt. :/

Ne, nu ska jag ta och bädda ner mig och läsa lite innan jag ska upp med Lydia. :) Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0