Biffiga lönen

Alla som känner mig bra vet att jag är helt galen i skor.. Riktigt galen, eller nä egentligen inte, jag är som dom flesta tjejer.. ;)

Är ute på nätet nu och tittar runt på ett par skor, skulle kolla på ett par vanliga då alla mina "vanliga" är trasig. Men jag "bara" råkade komma in bland alla fina högklackade skor. Ge mig alla!! Sen kom jag på en skit braig ide.. - Att NI startar en fond där ni sätter in pengar som ni sedan ger till mig så jag kan köpa alla dessa skor.. Bra va? ;)
Nä men när jag har blivit stor och rik kan jag garantera att hälften an min biffiga lön kommer gå till skor!!!






Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår dej så bra för jag är lika dan,finns inget större nöje och plocka fram dom ur sina kartonger,titta och njuta.Dom för 1699:- och dom för 1499:- dom var snygga.Även 1199:- oxå.

2010-08-20 @ 20:49:02

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0