Lydias favorit sak är tvättad!!!

Nu är det så här att Lydias absolut favorit sak är kaninen. Den heter bara kaninen eller kaninis.. Hon älskar den! Är helt tokig i den. Alltid ska hon ha med den när hon leker, alltid när hon ska sova osv. Hon fick den av sin morbror Christian och hans sambo Sabina när hon föddes så den har alltid hängt med.
Här är den ny. Eller rätt så ny. En eller två månader gammal. :)



Och nu är det så här att hon spydde på den inatt så jag tvättade den idag. Har inte gjort det någon gång för jag varit rädd att hon inte ska tycka om den nå mer. Och den var riktigt, riktigt smutsig. Så det var lika bra att det kom spya på den så jag verkligen behövde tvätta den..
Så här såg den ut innan jag tvättade den.
 

Och såhär såg den ut efter att jag tvättade den.. Den blev ju inte direkt som ny men den är ren. :)
 

Det bästa av allt är att den är nytvättat och den går fortfarande hem hos henne. Så egentligen har jag kunnat tvätta den tidigare. Hon ligger sött och sover med kaninen nu. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0