Jag är snäll med er

Hej på er!! Jag hade inte riktigt tid för er igår. Förlåt!
Var ju på kalas hela dagen hos Liam, sedan gick jag och Jennifer ner på stan på tjejkvällen. Hittade inte alls mycket, en klänning till Lyddan och ett par shorts åt mig men det var det enda jag hittade också.
Sen bar det av hem till Jennifer och Simon igen för en massa surr. ;) Jag då, experten att göra bort sig.. ;>
Aja, alla fick ju skratta i alla fall. ;p

Idag skulle nog Simon, Jen och Liam komma på frukost fast dom har inte hört av sig än och Liam som brukar vakna före Lyddan. Det finns tid för det också.. :)

Kolla fina bilden på mig...

Jag känner att jag är tillräkligt snäll för att bjuda på denna hår bild. Just nu i denna stund ser håret ut sådär. Fast det är större än vad det ser ut att vara på bilden... Men vet ni vad, jag tycker om det när det är stort, tjockt och rufsigt.. Jag kanske inte vill ha krusat hår resten av livet men ändå. Jag skulle lätt kunna sluta borsta mitt hår!! I alla fall i två veckor eller nått.

Ne nu ska jag nog avsluta och läsa lite bloggar istället.. Hoppas ni får en bra dag! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0