Konstiga papperspåsar

Än har vi inte tagit oss iväg. Och jag tror inte vi går till dollar heller. Jag kom på att jag måste köpa ett par badtrosor åt Lydia för vi har babysim imorgon. :) Så det blir en svång ner på stan istället. :)

Idag hade brevbäraren flyttat mina blommor igen. Jag missade ju såklart att stå som en surkärring i fönstret. Men jag kom och tänka på en sak. Tänk om hon tycker blomman är ivägen för att hon/han/dom ska kunna köra brevlådan så nära som möjligt..? Säkert är det nått sånt så jag lät blomman så där hon/han ställt den. Blomman brukar stå framför brevlådan..


 

Sen hade jag fått nått konstigt på posten idag. :S Två papperspåsar med en morot i, en jokkdryk, lite choklad och någon konstig muffins. Har alla andra i Piteå också fått det idag??

Tänkte också visa er min fina väska som jag köpte för någon dag sedan. Jag ÄLSKAR den, och jag ska slänga min andra gammla som jag haft i 4 år, den är minst sagt sliten. :P  Nu ska jag ge Lydia lunch sen ska vi traska ner på stan. :)




Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ja, så började det för mig med.. Mjölken sinade, så vi var tvungen att köpa ersättning för att han skulle bli mätt och då blev han som en ny kille! :) han var så himla glad och nöjd hela tiden, så jag slutade mer och mer med amningen då eftersom amn märkte att han blev mer nöjd av ersättning, emn jag försökte ändå pumpa ur in i det sista.. men det blev som det blev.. Tråkigt. Vissa har ju hur mycket mjölk som helst HUR länge som helst liksom... Man tror det ska vara så för alla! :)



Ja, det är nog bra att "tvinga" dom.. Så kommer vi med göra med Viggo så han vänjer sig och börja tycka det är roligt!! :) Det var väl ungefär så då vi tränade honom att ligga i vagnen med! :)



Kram.

2009-09-22 @ 11:19:52
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken grymt snygg väska. :)

2009-09-22 @ 15:51:27
URL: http://jtn.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0