Välbehövligt!

God morgon!
Igår kväll kom Jennifer, Liam och Simon hit.. Simon skulle hjälpa mig med att sy dynan. Jag orkar inte ens berätta hur det gick förutom att det JAG sydde blev APFULT!
För att bli på bättre humör klockan 2 på natten så såg jag the hangover, gud vad jag skrattade, jag älskar den filmen!!!! :D Hahaha! Se den filmen om ni inte redan gjort de. ;P Den är så jävla bra! ;D

Nu idag på förmiddagen ska jag åka till långvik med Simon och Jennifer, Simons föräldrar bor är plus att dom har sin hund där så jag tänkte att dom skulle få springa av sig. Det vore välbehövligt, Sookie har alldeles för mycket energi nu så det kommer göra susen att dom får leka och spirnga. :D Gud så jag längtar!

Men för att kanske vara klar när dom kommer så måste jag nog avsluta nu, ska bara kolla lite snabbt på internet sen blir det duschen för mig. :) Hoppas ni har en kanon dag, det ska i alla fall jag ha!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0