Ingen barnvagn

Som sagt nu har Lars åkt iväg, kommer inte riktigt ihåg vad stället hette som han skulle till men det var långt upp i alla fall. Han ringde nyss och sa "hej.... Jag har en rosa sak med 4 hjul i bilen, kan du gissa vad det är??" Och för er som inte fattar vad det är så är det BARNVAGNEN!!!! Hur ska jag klara mig utan barnvagn tills på fredag? _Om han nu inte kommer hem tidigare.. Jag behöver den näör jag ska ut med hunden, ifall jag ska gå och handla, ifall jag ska ner på stan, när jag ska på babysim... Jaa, jag behöver vagnen helt enkelt!!
Fast det kommer säkert att lösa sig på någon sätt, måste bara lugna mig en sekund och tänka ut något.

Idag vet jag inte vad som är planerat.. Har ingen aning. Och jag har inte så mycket mer att skriva mer heller. Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ajdå.. Men du har väl kvar den andra vagnen? Eller har ni sålt den?

2009-10-20 @ 12:01:00
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: eva

det finns ju en här också att låna :)

inte snygg men den fyller sin funktion.

2009-10-20 @ 20:25:36

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0