Ikea

God morgon. :)
Idag ska vi nog bara ta och skruva ihop våra saker som vi köpte igår. Fast det var inte så mycket at skriva ändå.. Nu när jag är hemma och har packt upp alla saker så tycker jag det inte var speciellt mycket som vi handlade. :P Men så är det väl jämt.

Vi köpte bland annat,
Tre små runda mattor till hallen
En taklampa till hallen
Korgar till hallen
Två st "bänkar" till hallen
En sidebord till matsalen
En ljusslinga till sovrummet
Bestik
Tält till Lydia
Tavellister
En rosa mysdress till mig
Sen blev det en massa småtjaft som man alltid plockar med sig. ;P

Vi gick på alko och handlade lite grann också, vi köpte nån grej som man kan få lila drinkar av, ;P
Sen gick vi till Iittala Fabriksbutik och handlade en ny hackman 5 liters gryta som verkligen behövs. Våran andra får vi stå och trycka ner mot plattan för att t.ex vattnet ska koka. :P Sedan köpte vi också en alvar aalto iittala vas, jag tycker den är så fint! Nästan hela serien är fin. Fast allt kan man ju inte få. ;)

just nu har jag inga bilder på det jag köpte men det kommer väl på en del av det senare idag. :) Nu ska jag gå till Lydia som blev lite less. ;P Hoppas ni får en bra dag! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0