Suttit uppe hela natten?

Okej, tack för kommentarerna men det kändes ändå inte säkert att lita på vad som sägs i ett forum eller "FRÅN Norge till Sverige" Det är ju inte säkert att det är samma som att föra in en hund. Vilket fall som helst så ringde jag vetrinären och fick veta med säkerhet vad som gäller och det var inga regler för att föra in hundar eller djur till Norge. Så då var det klart, Sookie följer med till Norge!

Inatt hade Sookie tratten på sig och hon gnällde och vägrade lägga sig ner igårkväll, så jag gick och försökte visa henne att det inte alls var farligt att lägga sig ner men då blev hon typ ännu räddare. Jaja, tänkte jag, hon lägger sig efter ett tag.... Och en timma gick och hon satt fortfarande upp. Sen somnade jag och när jag vaknade klockan 6 imorse satt hon fortfarande upp. Då har hon suttit hela natten och varit vaken. Det är i alla fall vad jag tror. Stackars Sookie som måste ha den dära tratten varje natt ett tag framöver. :/ Fast hon kanske fattar tillslut att det inte är nå farligt och lägger sig ner. Man får ju hoppas i alla fall. :)




Kommentarer
Postat av: Monica

Huwa.. stackarn.. Inte skoj. Då Diesel gjorde illa sig i tassen sist, då hade han också ett rött bandage :) Väldigt tjusigt.

Tratten brukar inte vara så poppis. Jag brukade ta av han den när jag hade uppsikt över han, men annars var han tvungen att ha den jämt eftersom dom lätt får för sig att gnaga på tassen :P Dom blir så himla skamsen stackarna.. huwaligen. Hur länge ska hon ha tassen lindad?

2009-05-19 @ 16:26:51
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: The Godfather!

Men du kan ju ta av tratten dagtid, bara du har uppsikt över henne! Då kanske hon kan lägga sig och sova på dagen och sitta vaken på natten =)

2009-05-19 @ 21:30:03
Postat av: Anonym

Vad besvärligt..

Det finns särskilda skor man kan köpa på djuraffären för att undvika smuts i bandaget också. Dom är jättebra.



Hur länge ska du vara mammaledig förresten?

Kram!

2009-05-19 @ 21:32:19
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0