Jag gjorde det inte lika bra.

Det blev ändring igen, Sookie blir kvar i Sverige hos Ivar och Eva skulle hjälpa han med tassen osv. :)
Jag lindade om Sookies tass idag och gjorde rent tassen, och det blev då inte alls lika bra som hos vetrinären. Förut haltade hon bara lite gran nu haltar hon mer, så jag antar att jag gjort ett dåligt jobb. Ska nog ta och göra om det senare. Lägga dit lite mer bomull så att det känns mindre när hon går.

Snart ska jag packa inför Norge resan som vi gör imorgon, sen ska jag läsa lite ut naturkunskaps boken eftersom jag inte fick godkännt, sen inatt kommer Lars hem... Längtar!! :D
Jag ser fram emot Norge resan, jag har varit så negativ till den fram till för en vecka sedan. Och det känns jätte bra nu. :) Ska bli skönt att få komma bort, vara med varandra och bara mysa.
Men helt själva blir vi ju inte. Själva resan är med Lars dykning, han och många till ska dyka där borta, så vi åker dit tillsammans och delar stugor med varandra. :) Men det känns skönt att få komma bort ändå. Jag har ändrat mitt tankesätt en aning. (Vilket kan behövas.)
Men det blir inget bloggande förens på måndag tror jag, är osäker på vilken tid på söndag vi kommer hem. Men jag ska ta med kamera och visa er alla fina bilder sen. Jag har hört att det är ett fint landskap där. :)

Ne, nu ska jag gå och packa sen plåstra om Sookie igen. Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0