Problems

Vi har problem, att Sookie gjorde illa sig idag var inte alls bra, fast det hade ju inte varit bra någon annan gång heller men just nu skapar det problem.
Vi ska till Norge på onsdag, troligtvis åker vi redan på dagen. Vi hade tänkt ha Sookie hos Ivar (Lars far) men nu när hon gjort illa sig vet jag inte om jag vill ha henne där. Inge illa menat, men såret ska göras rent, lindas om, hon ska ha penicillin, hon får inte busa allt för mycket osv så det känns inte bra att lämna henne hos Ivar nu..
Så då tänkte jag att jag kunde ta med henne men då är det ju vissa regler och grejer som ska följas och fixas för att få ta med henne till Norge. Hon ska ha pass, få vissa undersökningar osv innan man tar med dom dit.. Så det går inte att ta med henne.
Synd att min bror inte var här uppe för då hade han kanske kunnat ta henne. :/




Kommentarer
Postat av: Monica

Önskar jag kunde hjälpa dig med Sookie, men jag tror det blir lite svårt. Hade jag inte haft Diesel hade jag hjälpt dig ifall du velat.

Vilket himla bök för att få henne till Norge! Hade ingen aning om att det var så svårt.

Hur länge skulle ni vara där?

2009-05-18 @ 19:38:03
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Mr Lasangna

Babe, större problem har vi haft, detta fixas enkelt.

Sicken tur att jag inte måsta konfronteras med Sookieögonen, jag hade annulerat Norge OMG!

Ringer sen....puss../L

2009-05-18 @ 21:43:35
Postat av: mamma

kolla upp hunddagiset, hoppas det löser sej.

2009-05-18 @ 22:11:11
Postat av: Anonym

Inga problem att ta hunden med till Norge.

http://www.aktivhund.se/portal/sjukdomhalsa/utlandsresa.asp?menuindex=3

2009-05-19 @ 07:03:49

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0