Sommarens bästa dag!

Det blev inte så att vi bara var hemma på gården idag. Vi bestämde oss för att åka till Glommersträsk och hälsa på grannen i deras stuga.. På vägen upp dit stannade vi en liten bit ovanför Bröstfallet för att rasta Sookie. Det slutade med att alla badade. Eller jaa självklart inte Lydia. Jag och Lars turades om att bada och det var hur skönt som helst!!! :) Och Sookie trivdes som fisken i vattnet. En massa bilder får ni förstås! :D

     


På bild 5 när jag gör någon grimas så håller jag precis på att åka med strömmen och blev lite överaskad. ;) Sen sista bilden på stugan är MIN stuga, eller egentligen inte men man vet aldrig. ;) Jag får återkomma om just den dära stugan! Jag blev i alla fall helt förälskad i hela stället och vi ska dit imorgon också om vädret tilllåter det. Det här har varit sommarens Bästa dag!! :)

Sen på väg upp till Glommersträsk så såg vi ju renar och jag som inte är van en massa renar blir värsta turisten och ska knäppa kort. Dom gick alldeles brevid bilen och precis när jag skulle knäppa så gick han/hon åt ett annat håll så jag fick Lars att backa efter så jag fick min bild haha. ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, jag sak ta och göra det när jag läst klart den :) Glömde helt bort den igår, men ska försöka börja läsa den idag om inget annat hindrar mig :) Men jag har hört av flera att den ska vara riktit grymt bra.. så jag tycker att då kanske man borde läsa den! ;D

2009-07-31 @ 18:08:01
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0