Utgången igår! :)

Igårkväll så gick jag ut.. Lars kom hem efter 10 någon gång och då började jag sminka mig och göra mig iordning för en utgång.. Så förfestade jag i Marcus båt med han och några kompisar till han.. Det var rätt trevligt men dom hade hunnit druckit mycket mer än mig och någon där var jätte full och typ somnade och grejer.. Det tyckte jag inte var så roligt så jag och Marcus gick in på området där vid 12 tiden, istället för att sitta i båten.. Lite sent kanske men vi gick i alla fall in och satt i sommarlandet och drack öl och pratade resten av kvällen. :) Det var mycket trevligare.
Det var inte alls mycket folk som hade betalat in sig igår sen småregnade det hela tiden men jag hade skit skoj hela kvällen. :)

När pdol stängde cyklade jag på en efterfest vid sjukhuset där Conny (en kompis som jag gick med på framnäs) som hade kommit upp hit från Sthlm var.. Så jag satt där med dom ett tag sen cyklade jag hem runt 4 tiden på morgonen.. Det var nästan kvällens bästa att jag fick träffa Conny! Det var ju himla länge sedan och han berättade att han skulle flytta upp hit, fast När viste han inte. Men hur roligt som helst!! :)


Så här såg jag ut i gårkväll. :) Leggingsen och scarfen fick jag av Eva i fredags. :)

Sen idag har Lars familj varit här på besök för att gratta mig och jag fick lite mer presenter av Eva.. Halsband, armband, mascara och ett par örhängen.. Av mamma och dom där nere i Sundsvall har jag fått pengar till körkortet.. :) Tack så mycket för idag!! :) Det blev en toppen dag!! :D



Kommentarer
Postat av: johanna

snygg outfit! :)

2009-07-27 @ 14:34:39
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0