Sjukgymnasten och förvärkar.


Idag var vi ju hos sjukgymnasten. Det gick jätte bra, haha fast när jag skulle testa den (TENS) så trodde jag skulle få värsta elchocken. Så jag vågade typ inte ta på den men det gick jätte bra. Och det gjorde inte alls ont eller så. Jag tror det kommer gå jätte bra.  =) Sen frågade hon ifall jag haft några förvärkar och ja sa nej och berättade att magen bara brukar "dra" ihop sig. Då sa hon att det är förvärkar.. Dumma jag har inte fattat det. =S Så jag har haft det i nån dag nu. Sen idag har det varit lite värre än vanligt. Idag har det gjort rätt så ont, fast oregelbundet. Men snart är det på gång. Jag tror och hoppas att lillen tittat ut innen helgen är slut. =) Fast man vet ju aldrig.

Jag har varit igång rätt så länge idag, klev upp strax innan 8. Sen sov jag två timmar vid lunch sen har jag varit igång. Jag har hittat två jätte fina tunikor eller tröjor eller vad det nu är på Gina på rea. Jag kan ha det nu också det är en sån modell på dom, men jag tänkte spara tills efter. Så det känns Riktigt riktigt nytt, om ni fattar vad jag menar.
Sen har vi varit hos Eva nu på eftermiddagen och fikat. Åsa, Ellen och Edvin åker ju tillbaka till Sthlm idag. Det har varit så roligt att träffa dom. Det är mysigt att umgås med Lars familj. Dom är så underbara!!! =D

Sen har jag pratat med bror min, den äldre. Han jobbar ju på IKEA så jag hade lite klagomål åt han men han sa att jag fick framföra dom själva. =/ Trodde att det var smidigare att jag klagade till han eftersom han nu jobbar där. Men icke. Så nå klagomål får inte IKEA av mig nu. I det stora hela tror jag bara jag haft otur. Jag köpte ju en våg, den fungarade inte utan var helt tvärdöd. En ljusslinga som jag köpte när jag var nere i Sundsvall lyser nästan inte längre. Bara några få lampor och jag tycker den borde hålla lite längre. Sen är det nått mer som jag har att klaga över, men det kommer jag inte ihåg vad det var..... Joo skötbordet var det ja. Fast det fixade Lars, han fick ju borra och grejer för att få ihop det och så ska det inte vara.
Men annars så är ju IKEA kung. Fina och billiga saker där. Så jag har väl bara haft otur, och det känns väl mer också eftersom jag inte kan åka och byta bara sådär längre. Det var bättre när man bara behövde ta bussen en halvtimma (max) och sedan traska omkring där. Nu måste jag åka 17 mil (tror jag det är) för att traska omkring på IKEA som dessutom är skit litet gämför med Sundsvalls. Men det får duga. =)

Nu ska jag ringa några samtal, till släktningar och bekanta för att jaa, bara surra lite såhär innan födseln. Eftersom det är bara mamma som ringer och undrar hur det går så får jag ringa runt till folk. Jag inbillar mig själv att dom bryr sig. Sen ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske försöka ta mig ann den dära jävla bossen i Zelda eller så tittar jag bara på tv. =)

Nu är det bara 2 dagar kvar.. Snart 1 dag. =p

Pusspuss ♥



Kommentarer
Postat av: Änglabängla

Du ska veta att ja kikar in här OFTA och kollar ifall bebben har kommit än! :D Jag önskar er ALL LYCKA man kan få i världen.. :) du MÅSTE skriva blogg tills du föder, för då kan jag istället hålla utkik på sunderbyns "webbisar" arkiv : ) Hoppas du inte tycker jag är läskig nu :P haha.

2009-01-07 @ 20:57:11
URL: http://anglabangla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack gulliga Sophie & Lars för våfflor och trevligt umgänge. Sov gott!

/Åsa

2009-01-07 @ 23:07:15
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är med spänning jag klickar på snabblänken till din blogg varje dag! haha! =)

2009-01-08 @ 06:28:40
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0