Rastlös och otålig


Ännu ett inlägg. Jag är så jävla rastlös och otålig.. Jag bara går och letar efter tecken på att nått är på väg att hända. Jag har längtat jätte mycket till det här datumet men nu när det är här känner jag mig bara irriterad på att inget har hänt.. Jaa jag vet att man brukar gå över tiden, jag har varit lite förberedd på att jag kan göra det men nu är jag ändå irriterad på att det inte har hänt något.
Inga värkar, inga förvärkar (som räknas) ingen bebis!

Och mamma säger "jag har en känsla att dom får sätta igång dig" det var ju tröstande. Jag vill ju ha min bebis idag. Det datum som det är meningen att jag ska föda på. Det är bara den 9:de i ca en timma till. Lycka till Sophia!!! Så idag den 9:de får jag ingen bebis. Kanske inatt. Hoppas inatt. Hoppas nu på en gång!!

Uscha. De här närmsta dagarna kommer vara fruktansvärt långa om jag går över tiden länge. Lars säger " Sophia......... Nu får du se till satt det börjar hända nått i dig!!" Jaa det är ju lätt. Fast det är skönt att veta att han också är otålig. Ge mig min bebis nu!! Jag har väntat i 9 månader, så jag tycker att jag borde få föda idag/inatt. Inte orkar man vänta längre. Inte ens några dagar. Nee fytusan!!

Ni ser jag har bar skrivit hundra inlägg idag. Och om vadå INGENTING! Jag är rastlös och otålig!


Jag har över 100 unika besökare idag. Det är bra. Så mycket har jag aldrig haft. Och dagen är ändå inte slut..

Anonyma kommentaren jag fick..
Vem är du? =)

Ne nu ska jag gå och lägga mig. Och sova. Då tänker man inte på nått. Fast det skulle inte förvåna mig att jag drömmer att jag väntar också. Jag kommer ändå inte somna så rastlös jag är. Håll tummarna för mig om att jag får lillen inatt eller att jag får sova lugnt och skönt. 

Sov gott! ♥



Kommentarer
Postat av: blivande fastern

Nä fy, det är inte alls kul att gå över tiden. Men men. Den lille är väl inte klar riktigt ännu eller så mår den alltför gott där inne :)

Mitt tips är ändå det här med promenader. Om man orkar vill säga. Frisk luft och solstrålar sätter inte bara igång det glada humöret. Vi håller tummarna. Stenhårt!

kram E och A

2009-01-10 @ 10:21:53
Postat av: Änglabängla

Heja heja heja Sophia! Jag tror stenhårt på att lillbebben kommer snaaaaaaaaaaaaaaaaaart! :D

2009-01-10 @ 11:40:05
URL: http://anglabangla.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0