Nej tack!


Lars och ta emot saker. Jag blir tokig på han... Nu har han tagit emot en voksipåse (stavning?) av grannen. Vi har redan två st sånna också. Så varför en tredje? Vi ha en som Eva har och en som vi fick av en bekant.. Vad ska en tredje vara bra för då? Han är över och lämnar tillbaka den nu, tack å lov!
Sen skötbordet i plåt som vi fick låna av grannen ska vi ju inte använda. Ett som man sätter på väggen. Gammalt och fult. Säkert jätte behändigt men jaa nej tack säger ja. Plus att vi redan har köpt ett IKEA skötbord. Iofs så är inte det heller så jävla fint men jag tar hellre det. Fast Lars vill inte lämna igen det, inte än iallafall, han tror att vi ska byta till det sen. Aja. Han lämnade tillbaka påsen iallfall, så det är bra.
Jag vill inte ha några mer gammel saker. Vi har redan tillräkligt med sånt. Det är annat om det är från när jag och Lars var liten och vi själva har använt det, inom familjen osv.

Och ingen bebis än så länge heller, inga värkar.
Det komemr dröja länge det här känns det som. =(

Nu väntar mer CSI avsnitt.
Hej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde vara tacksam över att du inte behöver köpa alla dyra saker .

2009-01-10 @ 17:10:39

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0