BF + 0


Upp och hoppa.
Jaa som jag själv trodde kom jag inte isäng för ens jätte sent på kvällen/natten. Satt vid datorn alldeles för länge. =p Men nu är jag uppe och har ätit frukost som Lars lagade åt mig.. Han är då för gullig, han kom och väkte mig och sa "frukosten är klar hjärtat" Vad skulle jag göra utan han?? Fast nu ska ni får veta en hemlighet också.. =) Jag frågade igår ifall han kunde göra frukost åt mig idag om vi inte hade åkt in under natten. =D Men han är ändå underbar!!!

Som ni märker har jag fortfarande inte åkt.. Det känns piss tråkigt. Men jag tror att jag måste förbereda mig mer på att jag kan gå över tiden... Och om jag gör det så har jag fått låna av grannen två säsonger av desperat housewives. Så jag har några timmar att titta där..
Jag har ju små värkar lite då och då men jag trodde det skulle kännas mer. Alltså göra mer ondare. Men då pratar jag med en bekant som också hade samma sak. Hon trodde att det skulle vara mer men så blev det inte.. Så jag ska vara lite uppmärksam på hur och när väkrana kommer. Man vet aldrig.. Lars börjar bli otålig nu också, jag märker det fast han säger inte så mycket.. Men det är ju skönt att veta att han är mänsklig.. ;p

Aja, nu ska jag gå och göra nått annat, kanske sova lite, lite till.. Eller jag kanske går ut och går.. =)

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag tycker också p-sprutan är bra.Synd bara att det kan ta upp till ett år efter man slutat med den och bli gravid.Vi hade ju som tänkt ha rätt nöära barnen ändå.Jag vill bara jobba ett tag innan nästa!:)

Men tro mig,den kan komma när som helst.Det gjorde det för mig!Inga aningar alls och helt plötsligt var Lucas här!



Har ni några namn åt lillen?:)

2009-01-09 @ 14:29:12
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0