Provtid

God morgon!! :)
Det ser ut att bli rätt så fint väder idag så undra just vad vi ska hitta på. :) Lars jobbar hemmifrån idag för dom skulle ha nå möte med kommunen senare idag. Så jag tänkte boka en körlektion eftersom Lars är hemma till lunch men då var det "provtid" bara som fanns ledigt. Synd när ändå Lars var hemma och kunde ha Lydia.

Nu snart ska jag rasta Sookie. Men hon ligger fortfarande och sover i sin bädd, hon har knappt orkat lyfta på huvudet när vi gått förbi. Hon är trött idag, sötvovven! Ne nu ska jag göra mig en macka sedan gå ut med hunden en sväng. :) Hoppas ni får en kanondag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0