Hund dyk


En sak som jag aldrig tidigare har sett en hund göra har Sookie nu gjort.. Hon har nämligen dykt. Haha. Stoppat huvudet under vattnet. Flera gånger. Hon höll kvar huvudet länge under vattnet men det fick jag inte med på film. Så jävla söt! ;) Vet inte alls vad det var hon dök efter. Småfisk kanske, eller stenar som låg på botten. Vem vet, roligt vad det i alla fall!


Okejokej. Jag ska rätta mig lite gran.. Våra tidigare hundar har tydligen också dykt, men det kommer inte jag ihåg. Så det är fortfarande första gången jag sett en hund dyka. ;) Nöjd nu, GUNTHER?



Kommentarer
Postat av: The Godfather

hmm, Opal samt Drälla var även de "dykhundar". Opal plockade upp saker ifrån botten som inte var djupare än hennes ben. Samt älskade ju att springa ifrån en brygga och hoppa i så hela hon försvann!

2009-08-04 @ 22:50:26

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0