Djurplågare? Hehe

Haha, ja man förvånas aldrig hur människan reagerar på saker och ting... Tydligen är jag en djurplågare nu också :P Haha! Nån har väl reagerat på det jag skrev i inlägget "ingen sötnos längre" och att det där stod att "jag sparkade ut henne lite lätt" men det kan också översättas till "föste ut henne med foten" för er som inte förstår.. :P Jag antar att det var de den här människoan reagerade på annars vet jag inte vet?

Vissa människor ska inte ha djur. Inte om dom tycker det jag har skrive är djurplågeri!

Aja, idag vaknade jag sent också, Sen gav jag min hund mat och nu sitter jag själv och äter min frukost. :P Ska sedan gå ut med min hund...! Fast egentligen vill hon inte, jag är ju så dum, jag plågar ju henne!
Hon sitter nu och plågar mig med sina fisar just nu. Fan vad dom stinker. :S Tur att de här hundfodret är slut snart.. :P Så jag kan testa nått nytt! :)

Ne nu ska jag gå ut, skriver mer sen.!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0