Bilder på tapetseringen..


Nu har vi tapetsera hela dagen.. :p Fast vi är inte klar, tapetklistret tog slut när vi hade tre våder kvar.. : / Skit kul va,? Sen hittar vi ingen som har en skvätt tapetklister hemma. Så det blir inte klart..... Menmen, sånt som händer, det är nästan klart iallafall.. :)

Här är lite bilder.. :)
Före:
   

Nu: (På den första bilder ser ni det som inte blev klart.. )
                   

Vi är ju inte riktigt klara än, så jag har inte hunnit fixa iordning allt än.. Det dyker väl upp bättre bilder sen, när ALLT är klart. När jag fått pyssla klart.. :) Men nu ser ni på ett ungefär hur det ser ut i sovrummet. :) Vist blev det bättre än den hemska gröna färgen???

Nu ska Lars sätta sig vid datorn och sen ska vi lägga oss. Och imorgon åker ju han till Norge. :( Så jag blir själv här hemma en vecka. Det känns skönt att jag slipper sova i all röra varjefall. :)

Hej!!<3



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag kommer över idag o kollar in resultatet!! Verkar skitsnyggt. kram kram

2008-10-05 @ 10:25:49
URL: http://brysselkex.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0