Stenkoll?


Jag har köpt ett par nya stövlar (på rea). Dom jag beställde den 1/10 skulle dom inte skickas iväg för ens 25/10 så jag avbeställde dom och köpte ett par på stan.. :) Jätte fina, svarta med dragkedja på insidan och snörning fram..
Var ju iväg och solade också, och gud så skönt det var. :) Nu är jag brun.... Eller så är jag fräkning och lite röd :p men det går ju det också.. :)

Kom hem för en liten stund sen.. Lars har jobbat hemma idag, och jag hittade han i sängen och Sookie hade ätit på soffkudden.. Bra koll han har. Och när jag frågar hur länge han vilat, säger han 10 minuter.. :P Och det tror inte jag riktigt på, eftersom Sookie hade blivit så uttråkad och börjat äte på kudden. : / Men Lars är ju som han är.. Så nu ska jag börja städa IGEN. Och laga mat, för Lars är så trött så han måste sova!! Stackars han... Jag menar, han jobbade till 2 inatt, sen sov han till 8, minst.. Han måste vara helt slut!
Han skulle testa på att vara gravid, och sova med en bebis som ska röra sig hela tiden, halsbrännan, gå upp på toan, (och Sookie) och sova typ 4 timmar sammanlagt, en bra natt!! Hehe, det skulle han må bra av.. NOT!!

Ne, nu ska jag ta och städa undan lite och sen laga mat..
Byebye! ♥



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0