Fick jag jobbet?...


Jaa det gick ju fort, är redan hemma.. Jag skulle komma på en kopp kaffe och prata sa han i telefonen i måndags, och jag fick inte ens en kopp kaffe, han satt och drack kaffe, för sig själv haha! :p 
Och jag vet inte riktigt hur det gick :S tror det gick bra.. Han skulle ringa mig imorgon klockan 19:00 iallafall.. Sen pratade han om att jag skulle börja nu till helgen eller nästa helg.. Och det var bara helgs jobb. Mellan 16:00 - 21:00 fredag, lördag och söndag.. Tråkigt, det är ju då jag ska hinna umgås med Lars.. När han är ledig.. Menmen, får väl hitta någon annan tid att göra det om det finns någon.. Det skulle ändå vara bra om jag fick jobbet, jag behöver ju pengarna.. Jag frågade också vad det var för lön och OB tillägg fast det viste han inte.. :S
Och arbetsuppgiften var att stå i kassan och ta hand om kunderna.. Sen om jag hann skulle jag plocka undan borden och sånt..

Men asså jag vet inte om jag fick jobbet, det lät som så på han.. Fast han skulle träffa två till som skulle jobba samma tider och ha samma arbetsuppgifter, eftersom vardagarna behövdes det inte nån annan än han sa han..
"Ahaaa, du är gravid..Det är väl svårt att jobba om man är gravid... " och såg lite ogillande på magen .p haha.

Det vore ju bra om jag fick jobbet, men jag vet inte om jag vill ha det... :S Jag tror jag har blive för bekväm med att vara hemma. Plus att det var på helgerna, och det är typ bara då jag hinner träffa Lars mer än 3 timmar åt gången typ!! : /

Jag ska ju alltid vara så positiv, märker ni det? Haha, om jag inte har jobb klagar jag på det och nu när jag kanske har jobb klagar jag på det istället. Jag är ju allt bra underlig ja.. ;D

Nee, nu ska jag bara bita ihop och om jag får jobbet ska jag fan inte klaga, eller joo det kommer jag säkert att göra men ändå. Det braa var ju att det inte blir några tidiga pass varjefall och inte allt för sena heller.. :)

Ne nu ska jag gå och baka lite. :)
Hejdå!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0