Hundskrället.....


Igår när jag pratade med Robert (inte robert på big boy) i telefonen så frågade han lite om hur Sooki sköter sig osv, då sa jag att hon har slutar skite och/eller pissa inne, men att hon då istället har börjat tugga på det hon tycker ser roligt och gott ut, berättade jag för Robert..
(Sookie gör bara det när hon är själv, alltså när vi sover eller när vi är borta.. Då är det svårt att "ta fast" henne och straffa henne för det hon har gjort..)

Jag har börjat med att lägga upp dammsugaren på soffan på natten så att hon inte ska sova där, sen ställer jag för en stol för truskeln in till kontoret så att hon inte kan gå in att roa sig med något som ser gott ut. Det fungerade bra, de första nätterna.. Men.......
Imorse när jag klev upp, ungefär vid 9 för att gå och pissa. (Och jag var ut med Sookie kanske 1 halv 2..) Då ser jag att hon har skite inne, mitt på golvet i hallen... Roligt... Skit kul... Där gick jag upp för att pissa med det slutade med att jag fick skura golvet...
Kan ju också tillägga att hon hade öppnat dörren i till sovrummet inatt (ungefär klockan 5-6) och gick omkring där inne, fast jag vaknade och skickade ut henne. Och jag kan tänka mig, att det var ungefär då hon fick för sig att hon var skitnödig..

Och igår sa jag ändå att hon slutat med att skita inne, och att jag hellre vill att hon skiter inne än äter upp saker... Ja, jag kanske inte skulle ha sagt det....
Jag blir galen.. Det är inte det att hon är dåligt rastat, det tänkte både jag och Lars för länge sen... Så vi började vara ute längre och mer...
Hon är bara jävlig med oss. ;p Det är hennes plan att vara det.. Haha, jaa tänk om det vore så enkelt... Hon är då förjävla söt, och det uttnyttjar hon.. Den lilla ligisten! Haha!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0