Sundsvall imorgon....


Idag har det hänt rätt så mycket ändå.. Jag har varit med Malin och Ivar på reprisen.. Hittade inge speciellt fint där egentligen.. =/ Men vi var där bra länge.. Ivar köpte fiskenät till Anton "nu när Anton ska börja dra hem mat till huset" menade han.. =)

Jag har packat och städat lite idag.. Målat på barnsängen.. En gubbe knäppte kort på mig (inte enbart mig och gubbe kanske han inte heller var..) och det gillade jag inte alls!! Ställde till med värsta senen.. =P Malin skämdes...
Jag har ringt Abbe (han som är ansvarig på bb) och frågat han varför jag inte fått min semesterersättning än och sa att jag ville ha nummret till hon som skickar ut lönen.. Men det fick jag inte.. Nummret alltså!! Jag blev arg..
Jag har också varit glad idag och helst slut!!


Imorgon klockan 6 på morgonen åker jag och Lars ner mot Sundsvall, jag ska spendera min helg där nere och Lars sin helg i Sthlm.. Jag pratade med pappa och berättade att jag skulle till Sundsvall, då sa han att han också skulle dit imorgon. ^^  Så jag kanske ska få träffa far min imorgon med. =)

Lars ligger nu brevid mig i sängen och läser, han är sååå tråkig.. Jag ska gå och göra klart allt för kvällen och spänna fast Sookie på sin plats utan bädd... Fast hon får ju bara skylla sig själv.. Så blir det om man äter upp den, då får man ligga direkt på golvet!! ;P

Gonatt!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0