Stövlar...


Idag kommer det nog inte hända så mycket, Eva skulle tvätta fönstrena, så jag tror jag ska göra klart dom jag inte gjort jag också... Nu snart ska jag ut med hunden sen ner på apoteket sen ska jag handla mat. Jag har inget här hemma. :S Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, igår funderade jag på om jag skulle ränsa mina kläder, fast vi får se..
Ska ta undan resten av mina skor iallafall, dom bara står där och retar mig, för att jag inte kan ha dom nu.. :( Så nu går jag i ett par "jätte fina" springskor.. : / Jag har iallafall beställt ett par stövlar istället för väskan jag skickade tillbakak. Dom borde föresten komma nu i veckan, stövlar med låg klack, typ 1 cm klack var det.. Och det lära jag ju inte få ont i ryggen av???! :P

Ne nu ska jag ta ut miss Dominant.. :) Hör senare!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0