Större och större


Ja, som ni ser på bilderna blir jag bara större och större.. Jag knäppte några kort när jag sitter ner framifrån också, men gud sååå ful magen var. :P Hahah! Det såg riktigt konstigt ut.. Menmen. :)
Ni kanske ser också vad jag svankar mycket, och det är därför jag får så ont i ryggen, eftersom magen växer och det är magmusklerna som håller upp ryggen (jag tror det var så BM sa) så följer ryggen med när magen växer.. Jag borde tänka mer på hur jag står och sitter osv. Jag ska dra in magen mot mig, och typ spänna magmusklerna, har jag läst.. :)
Jag fick några sammandragningar förut idag, men dom gick över rätt så fort när jag la mig och vilade.. Dom höll inte i sig, vilket jag tyckte var skönt för vi skulle just till att börja tapetsera klart dom sista tre våderna.. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0